به گزارش گیلانی ها خبر، فیروز نصیرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه از راه‌اندازی مجدد درگاه ارتباطی دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این درگاه در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و کارکنان دانشگاه و ارسال درخواست‌های خود، مجددا در سایت دانشگاه راه اندازی شد.

وی افزود: این درگاه، شامل دو بخش صدای مردم و صدای پرسنل می‌باشد و اقشار مختلف مردم و کارکنان می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان را بصورت متن، صوت و تصویر ارسال نمایند.

لینک ورود به سامانه درگاه ارتباطی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

غیرمنتظره – سایت خبری گیلان | اخبار گیلان – خبر رشت