به گزارش سپیدخبرو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،
بر اساس هماهنگی بعمل آمده از سوی معاون فروش و خدمات مشترکین و دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و با همکاری شرکت دیلم روب خزر ؛ همایش آموزشی و سالانه ماموران تشخیص با حضور جمعی از معاونین و مدیران ارشد شرکت بهمراه روئسای ادارات فروش و خدمات مشترکین امورهای اجرایی و کلیه ماموران تشخیص شرکت، ۹ اسفند ۱۳۹۶ برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم آقای هادی آذرنوا معاون منابع انسانی شرکت ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا و سال نو بیان داشت : فرهنگ سازمانی یکی از اجزای بنیادی و اساسی درون سازمان می باشد و تنها با یک فرهنگ سازمانی سرآمد و موفق است که تحقق اهداف سازمان و ارتقاء کیفیت صورت می پذیرد . وی افزود : هسته اصلی فرهنگ سازمانی را ارزش هایی تشکیل می دهند که تمامی اعضای سازمان در آن شریک هستند و رفتار سازمانی بر اساس آنها شکل می گیرد . معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد : بصورت خلاصه فرهنگ سازمانی مجموعه ای از ارزش ها ، هنجارها ، مفروضات و تفاوت هایی است که در یک سازمان مشترک اند و اعضا به آن معتقدند . وی برخی از ارزش های موجود در فرهنگ سازمانی شرکت از جمله شئونات اخلاقی و اسلامی ، تکریم ارباب رجوع ، صداقت و امانتداری ، مسئولیت پذیری و پاسخگویی ، وفاداری و دلبستگی به اهداف سازمان ، فرهنگ کار تیمی ، اعتقاد به تعالی شرکت ، تحکیم روابط سازمانی ، توانمندسازی فردی و… را مورد تشریح برای حضار قرار داد .
آذرنوا خاطرنشان کرد : شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اساسی ترین نیاز مردم استان یعنی انرژی برق را تامین می نماید و از این رو رفاه مردم و مشترکین در گرو عملکرد مناسب کارکنان این شرکت قرار دارد ، بنابراین لازم است همه کارکنان بویژه مامورین تشخیص که در صف اول مواجه با مشترکین قرار دارند ، پایبند ارزش های شرکت باشند و در راستای تحقق اهداف گام بردارند . وی در پایان به تشریح موارد و تصمیمات متخذه در حوزه کاری مامورین تشخیص در راستای وضعیت کاری آنان پرداخت.
در ادامه پورحبیب مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت اظهار داشت : سختی کار مامورین تشخیص باتوجه به پراکندگی مشترکین ، شرایط جوی استان و بسیاری عوامل دیگر بر همه ما آشکار است و مامورین تشخیص در واقع نمایندگان شرکت در زمان مراجعه به منازل مردم هستند . وی بر پیگیری و دقت بیشتر ماموران تشخیص در بحث گزارش تخلفات از جمله دستکاری لوازم اندازه گیری و برق های غیر مجاز تاکید ویژه کرد و افزود این بحث بسیار مهم علاوه بر وارد کردن خسارت عدیده مالی به شرکت موجب افزایش تلفات انرژی می گردند . پورحبیب خواستار همکاری مامورین تشخیص در موضوع تکمیل بانک اطلاعاتی مشترکین به ویژه مشترکین پرمصرف شد و تصریح کرد : تطبیق نوع کاربری با تعرفه مصرفی نیز مسئله بسیار مهمی است که با تلاش مامورین پرتلاش تشخیص عملیاتی خواهد شد .
در ادامه مهندس ذاکری مدیر دفتر نظارت بر لوازم اندازه گیری اظهار داشت : مامورین تشخیص باید اطلاعات خود را در زمینه کاری خود به روز کنند . وی به تشریح انواع لوازم اندازه گیری ، تعرفه های مختلف مصرف برق ، مقایسه کیفیت لوازم اندازه گیری موجود ، موارد مورد نیاز برای قرائت صحیح کنتور و… برای حاضرین پرداخت .
همچنین دکتر عادلی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین نیز به سخنرانی برای حضار پرداخت . وی ضمن تشکر از زحمات مامورین تشخیص در سال ۹۶ ، خاطر نشان کرد : بسیار مسرور و مفتخریم که برای دهمین سال این مراسم را برگزار می کنیم و بار دیگر در جمع مامورین زحمتکش تشخیص هستیم . وی ابتداً به نحوه قرائت لوازم اندازه گیری در کشورهای توسعه یافته اشاره کرد و چگونگی فروش انرژی را در این کشور ها مورد تشریح قرار داد .
دکتر عادلی بر منش رفتاری صحیح تاکید کرد و افزود : نوع پوشش ، نوع ادبیات ، نحوه برخورد ، زمانبندی صحیح مراجعه برای قرائت ، پاسخگو بودن و بسیاری موارد دیکر در این منش رفتاری صحیح تاثیر گذار هستند . مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین عملکرد مامورین تشخیص شرکت را در سال ۹۶ با جزییات برای حضار بیان کرد و معیار هایی از جمله تعداد تذکر و اخطار ، تعداد ابطال ها ، تعداد ناخوان ها ، تعداد انشعابات دربسته ، تعداد تفاوت مصرف صادره ، گزارشات شرکت ناظر و میزان رضایتمندی ادارات خدمات مشترکین از عملکرد مامورین تشخیص را برای تعیین مامورین تشخیص برتر مورد اشاره قرار داد .وشایان ذکر است در پایان این همایش ، همچون سالهای قبل از مامورین تشخیص برتر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی بعمل آمد .
- کد خبر 7155
- پرینت