October 31, 2020

سامانه پیامکی اطلاع رسانی خدمات شهرسازی به شهروندان راه اندازی می شود

به گزارش غیرمنتظره و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، هانی عسکری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن اعلام این خبر بیان داشت؛ از جمله مزایای سامانه ارسال پیامک به ارباب رجوع، اطلاع یابی از زمان بازدید کارشناسی، وضعیت پرونده ها در مراحل کاری، ارسال پرونده به کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷، صدور رأی، صدور فیش درآمدی با شناسه قبض و پرداخت، اعلام نقص پرونده و … می باشد که در نهایت منجر به تسریع فرآیندها، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری شهروندان می گردد.

وی بهره گیری از تمامی ابزارها و امکانات مبتنی بر فناوری اطلاعات، به منظور افزایش رفاه شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم اداری، از اهداف راه اندازی این سامانه دانست و خاطرنشان کرد؛ سامانه ی مذکور در مناطق پنج گانه و دبیرخانه کمیسیون های ماده صد و ماده ی ۷۷ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

جذاب ترین خبرها