شما اینجا هستید

مدیریت شهری » سامانه پیامکی اطلاع رسانی خدمات شهرسازی به شهروندان راه اندازی می شود

به گزارش غیرمنتظره و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، هانی عسکری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن اعلام این خبر بیان داشت؛ از جمله مزایای سامانه ارسال پیامک به ارباب رجوع، اطلاع یابی از زمان بازدید کارشناسی، وضعیت پرونده ها در مراحل کاری، ارسال پرونده به کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷، صدور رأی، صدور فیش درآمدی با شناسه قبض و پرداخت، اعلام نقص پرونده و … می باشد که در نهایت منجر به تسریع فرآیندها، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری شهروندان می گردد.

وی بهره گیری از تمامی ابزارها و امکانات مبتنی بر فناوری اطلاعات، به منظور افزایش رفاه شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم اداری، از اهداف راه اندازی این سامانه دانست و خاطرنشان کرد؛ سامانه ی مذکور در مناطق پنج گانه و دبیرخانه کمیسیون های ماده صد و ماده ی ۷۷ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

غیرمنتظره – سایت خبری گیلان | اخبار گیلان – خبر رشت