شما اینجا هستید

تیتر یک » ضعف وحشتناک اطلاع‌رسانی مراسم بزرگداشت شیون فومنی / یک سالن ۹۰ نفره را هم نتوانستید پر کنید؟!

اختصاصی / به گزارش غیرمنتظره، معین حسن‌زاده: حال‌وروز فرهنگ و هنر این روزها در گیلان خوش نیست، نمونه بارز آن را می‌توان به تعطیلی اکثر جلسات شعر و کاهش شدید برگزاری این دست جلسات، کم‌رنگ‌شدن کارگاه‌های هنری، خاموشی چراغ نگارخانه‌ها و نمایشگاه‌های هنری و مسائلی ازاین‌دست باشد، اما آنچه که کاملاً چراغ آگاهی را بر زوال این روزهای فرهنگ و هنر روشن کرده کژ سلیقگی، دم‌دستی پنداری و عملکرد پرکنی مسئولین شهر رشت و استان گیلان در برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شیون فومنی بود.

مراسم بزرگداشت استاد شیون فومنی در شرایطی برگزار شد که سخنرانان نامرتبط و عدم اطلاع‌رسانی برگزاری این مراسم ضربه‌ای جدی به اعتبار فرهنگ و زبان گیلکی وارد کرده است.

این مراسم که در سالنی با ظرفیت ۹۰ نفر در تالار مرکزی برگزار شد کمتر از نهایتاً ۴۰ مخاطب را که بخش قابل‌توجهی از آنان کارکنان شهرداری رشت، اعضای شورا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و… بودند را شامل می‌شد!

این کژ سلیقگی در اطلاع‌رسانی مراسم بزرگداشت شیون فومنی نشان می‌دهد که فرهنگ و هنر در گیلان دچار یک زوال جدی شده و هرچه سریع‌تر باید برای آن فکری کرد و راه نجاتی جست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

غیرمنتظره – سایت خبری گیلان | اخبار گیلان – خبر رشت