شما اینجا هستید

ورزشی » محاکمه رفعتی، برای پاسداشت انسانیت!

به گزارش غیرمنتظره و به نقل از اسپی تاپ، به‌واقع قلم عاجز است از توصیف این‌همه قساوت و سنگدلی تجمیع شده در یک انسان که این‌چنین با وقاحت و به‌راحتی در یک برنامه تلویزیونی از مرگ یک هوادار صحبت و از قانون مایه می‌گذارد!

قانون؟ کدام قانون آقای رفعتی؟ همان قوانینی که خودِ فدراسیون مصوب و خودش هم در اقدامی انتحاری و به نفع پول‌دارها شبانه نقض و کارت بازی برای بازیکنان سوگلی‌ها صادر می‌نماید؟ فدراسیون؟ کدام فدراسیون؟ همان فدراسیون پنج‌ستاره که آوازه فساد دست‌اندرکارانش گوش فلک را کر کرده؟

چه تأسف‌بار و فاجعه‌انگیز که شما به‌عنوان عضو ارشد فدراسیون حتی همان قوانین مصوب را یکبار روخوانی نکرده و نمی‌دانید که در ماده ۳۴ آیین‌نامه برگزاری مسابقات به‌صراحت تسهیلات پزشکی روز مسابقه را مختص بازیکنان و «تماشاگران» ذکر کرده! که در کمال بی‌شرمی اعلام می‌کنید «قانون اجازه نمی‌دهد آمبولانس در اختیار تماشاگران قرار دهیم»

اصلاً چه قانونی چه آشی چه کشکی؟ پای جان یک انسان در میان بوده! کرامت و شرافت انسانی کجای این داستان قرار دارد؟ همه افراد در استادیوم مات و مبهوت رفتارهای مستبدانه و ضدانسانی شما بودند.

از شب گذشته صدها پیام از هواداران تیم‌های مختلف دریافت کرده‌ایم که صابون رفتارهای زشت و مشمئزکننده شما در شهرها و استادیوم‌های دیگر به تنشان خورده و با اتفاق تلخ شب گذشته کاسه صبرشان لبریز شده و هم‌صدا با هواداران ملوان خواستار محاکمه‌تان در دادگاه صالح شده‌اند!

مخلص کلام اینکه نه فقط فوتبال که هیچ‌چیزی در این دنیا ارزش آن را ندارد که در مقابل جان یک انسان این‌چنین غیرمسئولانه برخورد شود!

شاید افرادی باشند که بویی از معرفت و آدمیت نبرده باشند؛ اما بی‌تفاوتی و عدم تمرکز هواداران و کادر فنی ملوان نسبت به ادامه بازی پس از لحظه فوت مرتضی خائفی و واکنش گسترده اهالی ورزش و غیره کشور به این واقعه جان‌گداز نشان داد که مردم خیلی خوبی داریم و همین مردم اجازه نمی‌دهند تا چنین افرادی بیش از این کرامات و ارزش‌های انسانی را لگدمال نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

غیرمنتظره – سایت خبری گیلان | اخبار گیلان – خبر رشت