مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از بدهی ۴۳۰ میلیارد تومانی مشترکان برق استان خبر داد و گفت: هرگونه تاخیر در پرداخت بهای برق مصرفی باعث می شود شرکت با محدودیت در ارائه خدمات به مشترکان مواجه شود.

به گزارش غیرمنتظره،   مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن اشاره به طرح استقلال مالی شرکت های توزیع برق که توسط وزارت نیرو و شرکت توانیر ارائه شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ و با اجرای طرح مذکور در سطح کشور، شرکت های توزیع اعتبار خود را از محل فروش انرژی به مشترکان دریافت می کنند.

صادقی افزود: بر اساس اجرای این طرح، شرکت های توزیع برق موظفند بهای برق فروخته شده خود را به صورت جاری از مشترکان دریافت کنند تا پس از نظارت، اعتبار معادل و بودجه هفتگی اجرا را دریافت کنند. پروژه ها و طرح های خود علاوه بر هزینه های جاری.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشترکان در کل استان و در تعرفه های مختلف بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان در قالب قیمت برق مصرفی توزیع برق گیلان هستند که وصول این مبلغ تاثیر بسزایی و قابل توجهی در شتاب بخشی دارد. پروژه های شرکت و تامین برق پایدار.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان گفت: بیشترین سهم از این میزان (۳۳ درصد) مربوط به مشترکان تعرفه تولید (صنعت و معدن) و پس از آن مشترکان خانگی (۲۳.۷ درصد) است.

صادقی تاکید کرد: ارائه خدمات بهینه به مردم منوط به پرداخت به موقع قبوض برق از سوی مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع باعث می شود شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در ارائه خدمات به مشترکان با محدودیت هایی مواجه شود.

لازم به ذکر است یکی از ساده ترین راه های دریافت بهای برق مصرفی و پرداخت آن به همراه مشاهده سوابق پرداختی به همراه کلیه خدمات آفلاین توزیع برق گیلان؛ از برنامه برق من استفاده می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

غیرمنتظره – سایت خبری گیلان | اخبار گیلان – خبر رشت