به گزارش سپیدخبر و به نقل از رشت۲۰، هرساله با فرا رسیدن فصل تابستان یکی از راهکارهایی که برای مدیریت میزان مصرف برق به کار گرفته میشود اعمال خاموشی است که این راهکار در استان گیلان نیز اعمال میشود.
سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع نیروی برق سامانهای است که بهمنظور اعلام خاموشیها توسط مردم و آگاهی از زمان وصل شدن برق طراحی شده است اما متاسفانه عدم پاسخگویی این سامانه در گیلان بسیاری از مردم را سردرگم کرده است.
طی بررسیهای انجام شده توسط خبرنگار تسنیم و تماس مکرر با سامانه ۱۲۱ این مسئله به اثبات رسیده است که در حال حاضر این سامانه یا مکرراً اشغال بوده و یا پس از وصل شدن به اپراتور قطع میشود.
فعال بودن این سامانه در زمان اعمال خاموشی به ویژه در فصل تابستان میتواند کمک بسیاری به رفع مشکلات مردم انجام دهد زیرا بسیاری از مشاغل و امورات زندگی مردم با برق رابطه مستقیم داشته و لازم است تا مردم از زمان وصل مجدد آنها آگاه شوند.
- کد خبر 18769
- پرینت