گروه : تیتر یک , ورزشی

اختصاصی / به گزارش سپیدخبر، هفته نخست رقابت های لیگ برتر بود که پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال استقلال تهران جمعی از نمایندگان مجلس به همراه محمد صادق حسنی جوریابی نماینده رشت نامه ای را برای رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران تقدییم وزیر ورزش کردند!

نامه ای که البته تاثیر بسیار زیادی نیز داشت و پس از آن با برخی مساعدت های خاص تیم فوتبال استقلال تهران موفق به جذب سه بازیکن گران قیمت نیز شد که دو تن از آنها در این وضعیت نرخ دلار، بازیکنان خارجی بودند.

حال اما پس از گذشته دو هفته از لیگ برتر فوتبال کشور و تحمل دو شکست سنگین توسط تیم فوتبال سپیدرود رشت محمد صادق حسنی نماینده رشت عملاً هیچ واکنشی به اوضاع وحشتناک تیم سپیدرود نداشته است!

اوضاع سپیدرود اما رفته رفته بدتر شده و حتی برای خروج از هتل محل اقامت نیز دچار مشکل شدند. به گونه ای که به دلیل عدم پرداخت پول هتل، کارت بازی بازیکنان تیم ضبط شد و در غیاب مالک باشگاه پس از ساعت ها، با پرداخت ۲۶ میلیون تومان توسط هیئت فوتبال استان گیلان بازیکنان سپیدرود از حصر در هتل در آمدند.

حال اگرچه می توان اطمینان داشت سبد رای محمد صادق حسنی قطعاً ورزشگاه آزادی نبوده است، باید منتظر ماند و دید آیا نماینده رشت پس از نامه نگاری جهت رسیدگی به اوضاع تیمی از تهران، فکری به حال تنها نماینده گیلان در لیگ برتر خواهد کرد، یا خیر؟!

غیرمنتظره – سایت خبری گیلان | اخبار گیلان – خبر رشت