مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر مشکل ارزی این باشگاه حل نشود، برای سال آینده نمی‌توانند یک بازیکن خارجی هم نگه دارند.

 

به گزارش سپیدخبر به نقل از ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی درباره مشکلات ارزی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: اینکه ما مشکل حاد ارزی داریم، عین واقعیت است. سطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بارها پیگیر رفع مشکل ما بودند اما تا الان نتیجه مثبتی به دست ما نرسیده است. فعلا هم با رفاقت موجود در باشگاه جلو می‌رویم ولی انتظار داریم به تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا توجه بیشتری شود.

او درباره اینکه گادوین منشا، پرداخت حقوقش به صورت ریالی را نپذیرفته است، گفت: دیگر وقتی دیدیم که او خیلی نگران است، حقوقش را به صورت دلار پرداخت می‌کنیم. خانواده او در خارج از ایران زندگی می‌کنند و چشم انتظار حقوق منشا هستند. متاسفانه نمی‌توانیم ریال پرداخت کنیم و ارز آزاد بخریم چون این کار ممنوع است. ارز دولتی هم به ما نمی‌دهند. ما ورزشگاه ساختیم به دادسرا احضارمان کردند؛ سال‌ها مدیر نمونه شدیم به دادسرا احظارمان کردند. اگر ارز آزاد نمی‌خریدیم تا بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم، الان یک پنجره دیگر هم محروم شده بودیم. من عهد و پیمانی با پرسپولیس بستیم و نباید به باشگاه خیانت کنیم. من از هوادارانمان هم به خاطر داربی ۸۸ عذرخواهی می‌کنم که نتوانستند بازی مهیجی ببینند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: باید از پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد حمایت شود. الان برای بازی حساس با السد دو بازیکن محروم داریم و برانکو هم محروم است. ماهینی هم احتمالا رباط پاره کرده است. البته او به سه روز زمان نیاز دارد تا ورم پایش بخوابد و سپس MRI از زانوی او گرفته شود.

گرشاسبی در ادامه گفت‌وگویش با برنامه ورزشگاه درباره اخباری مبنی بر رخ دادن جیب‌بری در پایان داربی ۸۸ در یکی از درب‌های ورزشگاه آزادی اظهار کرد: من در جریان این خبر نیستم و اطلاعاتی تاکنون به ما نرسیده است. من هم همراه تماشاگران از ورزشگاه خارج شدم ولی چیزی ندیدم.

او در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی مبنی بر تغییر تاریخ داربی ۸۸ ارائه ندادند، بیان کرد: باتوجه به مشکل داربی سوپرجام و درخواست تغییر تاریخ این دیدار از سوی استقلال که در نهایت عدالت هم اجرا شد و پرسپولیس برنده اعلام شد، ما ندا دادیم که تاریخ داربی عوض شود. دلیل این هم که ندا دادیم این بود که وظیفه ما این است که به هوادار استرس وارد نکنیم و خوبی‌ها را به آن‌ها برسانیم. با این حال در حال حاضر کار ما خیلی سخت است. خوشبختانه با رفاقتی که در باشگاه وجود دارد و روحیه‌ای که پیشکسوتان به تیم می‌دهند، انسجام بیشتری پیدا کردیم. ما وظیفه داریم که هواداران را خوشحال کنیم.

 

 

غیرمنتظره – سایت خبری گیلان | اخبار گیلان – خبر رشت